Ters Köşe Yapmayan Samsun Escort

 

Ben Songül 27 yaşında Samsun Escort şehrimizde yaşayan bir bayanım. Çok genç yaşta istemediğim bir adam ile evlendim.

Samsun Escort Bayan o zaman daha 17 yaşındaydım, evlilik nedir bilmiyordum inanın,

Arkadaşlarım daha oyun oynuyordu sokaklarda ve hiç beğenmediğim benden yaş olarak çok büyük bir adama ailem bana sormadan verdiler.

Adam zengindi, ailem zengin hem kızımız hayatınız kurtarır hemde adamın aileme faydası olur diye düşünüyordu.

Bilmedikleri bir şey vardı, kimse kimseye malını vermiyor, kimsenin kimseye faydasının olmadığı idi.

Samsun Escort Bayan hayatım boyunca en iyi öğrendiğim

Şey başkasından bir fayda beklemek oldu, kimseden bir şey beklemedim hayatım boyunca çok seviyorsan zengin olmayı kendin çalışacaksın, yani dediğim gibi neyi istiyorsan kendin yapmaya çalışacaksın ev emin olun zaten başkasının size faydası olsa bile onun yıllarca minneti bitmiyor,

Onun karşısında konuşma hakkınız şansınız bile olmuyor.

Evliliğim dört yıl sürdü çok kötü dört yıldı doğrusu, sanki bana kırk yıl sürdü gibi geldi, Escort Samsun ilk zamanlarda daha iyi davranıyordu sanki benden hevesini aldıkça benden bıkıyor beni artık hiç umursamıyordu sanki ben zorla onunla evlendim gibi davranıyordu.

Beni beğenmiyordu sanırım, biliyordum gidip başka kadınlar ile birlikte oluyordu anlıyordum bunu, bir kadın anlar kocasının davranışlarından. Ben idare etmeye sanki bilmiyormuşum gibi yapıyordum, ama olacak gibi değildi. İnsan içine sindiremiyordu, sonunda karar verdim boşanacaktım eşimle, bir kaç kez konuşmak istedim cesaret edemedim,

Sonunda aileme söyledim durumu, kesinlikle olmaz erkek o ne isterse yapsın sen karışma düzelir falan dediler ise deSamsun Escort

Ben bir gün konuşmak istediğimi Samsun Escort söyledim anlattım onunla mutlu olmadığımı, beni aldattığını bildiğimi o dünden razıydı sanki boşanmak istememi, her neyse o da bende kabul ettik ve mahkemeye verdik tek celsede boşandık,

Kurtuldum ondan yani, şimdi tek başıma bir ev kiraladım ve tek başıma yaşıyorum kafam çok rahat, siz değerli beyler ile zaman geçirmek o adam ile zaman geçirmekten daha güzel, sonuçta hem Para kazanıyorum hemde iyi şartlarda yaşıyorum, her erkek ile birlikte de olmuyorum seçiciyim. Öncelikle randevu ile görüşüyorum, telefon edip randevu alabilirsiniz,

Sizinle telefon ile sohbet ettikten sonra görüşüp görüşmemeye kararımı bildiriyorum.

Görüşmelerimi kendi evimde yada temiz ve konforlu otellerde yapıyorum. Benim gibi güzel ve akıllı bir bayan ile olmak sizin için büyük ayrıcalık bilin bunu. Dediğim gibi seçici bir bayanım, sizinle olmayı kabul edersem çok şanslı bir beyefendisiniz demektir.

Benden vazgeçemeyeceksiniz, sürekli beni arayacak birlikte olmak isteyeceksiniz. Siz değerli beylere saygı ve selamlarımı sunuyorum. Telefon ile aramanızı bekliyorum.

Bir önceki ilan olan Samsun Escort Tuğba Artık Grup Yapıyor Kesinlikle incelemelisiniz.

Yorum Yaz